onsdag 3 december 2008

HULKEN


Tänk om man kunde varit som hulken, super stark, alltid stark. Allt är som i en dvala, allt flyter på och det händer massa mys hela tiden men det är precis som om jag inte riktigt kan ta in det, ta det till mig. Svårt att förklara. Känns konstigt att vardagen bara flyter på, samtidigt som det är bra och känns skönt. Lite svamligt kanske.


Tänkte ta mig ner i förådet idag och leta reda på resterande julpynt. Sen är det jobb i kväll och bondekväll.

Pappa har åkt på lunginflammation och ligger inne igen, man kan ju tycka att det räkte utan den.


Jag är nästan helt klar med alla julklappar, kryss i taket för att vara mig. Har beställt massa från nätet, inte likt mig men förbannat skönt och smidigt. Och dessutom kan man ju hitta massa kul grejor där som man aldrig skulle kommit på att köpa annars.


Lägg märket till hur stora mina muskler ser ut att vara på bilden, eller vadå ser ut att vara, klart mina muskler är stora =)

Inga kommentarer: