tisdag 26 februari 2008

Då va de dags!


Då va de dags även för mig att träda in i den bloggande världen, spännande! Jag är den största tänkaren på denna jord och behöver ett ställe att skriva av mig på så nu testar jag detta. Tänker inte skriva och berätta om mig själv utan de får komma efter hand.

VARNING! Jag stavar som en kratta men ingen anledning att tycka synd om mig, har klarat mig i många år redan så de ska nog gå ett par till!


Spännande dag idag, jobbade natt på boendet sen direkt vidare till skolan där jag idag undervisade i fysik, matte och sexual kunskap, inte mina ämnen men men. Hemma en stund nu och sen vidare till boendet igen för en natt till och så vidare till skolan i morgon bitti, puhhhh.
Ja ja, de finns inget bättre än att jobba jobba jobba när man vill slippa tänka.

Fattar inte att de ska va så svårt att få ut vissa människor ur mitt huvud, särskillt människor som inte ens är värda att tänka på när de har gjort som de har. Tror att ja på något skumt vis inte tillåter mig att sluta tänka på denna person, ja vet de hänger inte alls ihopa men de är svårt att förklara. Men tankarna blir färre och färre för varje dag och de är tur, jag börjar funka som person igen och är på rätt väg, snart så är jag nog tillbaka i mitt vanliga jag. Ber om ursäkt och tackar alla mina vänner för att ni stått ut och lyssnat på mitt tjafs, ni är guld värda.

De får räcka som första inlägg,

Inga kommentarer: