fredag 27 juni 2008

AUSTRALIEN, jiiihhooo!

Nja, de har inte blivit mycket städat idag, men ska börja nu. Polisen ringde och väkte mig och ville luncha så det va bara att gå upp.

Em, min kära själs frände och vän i Australien ringde innan idag och berättade att Craig, hennes pojkvän, hade friat och undrade om jag ville ville vara Maid of honur, ja men visst ville jag det! Till det bästa hör ju att jag inte behöver betala för resan själv =). Inte förrän nästa sommar i och för sig, deras sommar, allså nästa vinter. Men denna vintern ska jag ju ändå till Indien. Ahhh vad jag älskar att resa, bara lukten av att vara utomlands är mäktig, vet i tusan om jag kan hålla mig hemma enda tills i november. Kanske kan klämma in en sista minuten i augusti. Från i November 07 när jag var i Oz och hälsade på Em på vår födelsedag, vi har samma =). Hmmm, jag är brunast, väldigt mycket brunast, ha ha!

Inga kommentarer: