måndag 2 mars 2009

Ny vecka.

Måndag igen.

I fredags blev det inget ståhej alls. Något trött sov jag först en liten lur på eftermiddagen och sen var jag i säng igen vid 21 och sov tills klockan ringde 09, tror bestämt att jag behövde sova lite. Denna veckan är betydligt lugnare än den förra, tackar för det.
I lördags jobbade jag först och sen mötte jag upp på stadt, efter att ha stått i kö själv i en timme, efetrsom de nadra redan var inne. Något dum man känner sig när man står helt själv och nykter till på köpet. En helt okej kväll.

Igår var jag något sliten igen men en sväng till Mc D fixade till det rätt så när. På kvällen åkte jag till Tyringe och hängde med mor och syster, vi åt pizza. Eftersom min mor lyckats sägga upp sitt tv abonnemang innan hon fixat nytt så hade vi ingen tv så det fick bli film. Kollade på Bangkok Hilton, eller nja jag så väl ca 15 min innan jag somnade.

Nu är det snart dags att promenera ut till jobbet, såklart så regnar det ju så det får bli att plocka fram regnstället.

Inga kommentarer: