fredag 17 oktober 2008

Grattis, grattis, grattis!

Idag fyller världens alldra finaste bästaste vän år, 30 år minsann!
Det va inte längesedan man tänkte att alla som är 30 är lastgamla, ha ha! Men M är minsann lika skön och vacker som för 10 år sedan, 20 och 30 med för den delen.

Tänk att vi har känt varandra nästan alltid. Vi hade samma dagmamma när vi var små, föll för varandra direkt, ha ha, eller kanske inte riktigt men vi har hållt ihop sedan dess, mycket imponerande säger jag, riktig vänskap!

Den största skillnaden på nya och gammla vänner är väl att de gamla känner ens familj och släkt och känner till ens bakgrund och ändå stannar de kvar, ha ha!

Hoppas du har en underbar dag älskade vän, kommer ju och firar dig nästa vecka, längtar!

3 kommentarer:

mina sa...

även om jag är ny och flyttat lååååångt bort, ska du veta att du finns i mina tankar nästan varje dag. KRAM!!!!!

Anonym sa...

Visst var du på MAXI igår?

Nosse sa...

Om jag va på Maxi? Det beror på vem som frågar och av vilken anledning!