söndag 5 oktober 2008

Pääs helg!

Ännu en helg är över. I fredags var M här och vi gjorde inte mycket men trevligt ändå. Vi var dock tvungna att knata runt halva stan för att jag skulle få ihop mina steg för dagen men det gick bra, när vi kom hem tog vi vars en välförtjänt kaffe drink.
På lördagen skulle jag ju fixa håret men frissan min blev sjuk, attans, men det kommer...
På jobbet bakade vi kanelbullar så det stod härliga till, stora bullar. Jag åt bara TRE, otroligt men sant. Sist jag bakade var jag tvungen att smaka minst en från varje plåt, aj aj. Men med kommande bikini sässong i bakhuvudet höll jag på mig, ganska stolt måste jag säga. Sen var det film för hela slanten, tre stycken. Jag lyckades se 2.5 också otroligt men sant. Jag är ju inte direkt känd för att hålla mig vaken till filmer.
Ikväll har jag spelat Monopol med N igen och jag vann, jag vann, jag vann!!! Nu står det alltså
1-1, spänningen är olidlig.

Klockan är ställd på 06.30 för morgon promenaden. Fy tusan, hur kunde jag gå med på 12000 om dagen? Bäst jag sover.

God natt!

Inga kommentarer: