fredag 3 oktober 2008

Redan fredag...


Ja nu va det fredag igen, fasen va tiden flyger. Jag minns när man gick i skolan och mamma alltid sa " Vänta tills du blir äldre då flyger tiden iväg " och då tänkte man, jo eller hur! Men den går verkligen fortare nu än vad den gjorde när man gick i skolan.
Och det har börjat bli riktigt kallt ute nu. Misstänker att det va sista ute fikan idag.
I helgen blir det bara jobba av. Eller förresten, imorgon ska jag färga och klippa håret, alltid trevligt med en uppfrächning. Ikväll kommer M från Malmö på besök. Skulle egentligen spenderat kvällen i Tyringe men är lite förkyld så jag får spara det, vill inte ta den risken.

Igår spelade jag Monopol (jag förlorade, arghh), tror det var si så där 13 år sedan sist. Riktigt trevligt. N kom med mat, sicken lyx va? Han är så rar och go!

Imorgon är det kanelbullensdag så därför bjuder jag på en kanelbulle bild, håll till godo.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: