tisdag 30 september 2008

Rosa (som i färgen)

Goder afton både herre och fru!

Fy tusan vad det har regnat idag, höst höst höst. Men om en månad och en vecka.... Ja jag vet jag tjatar!

Middagsklubben hade sammanträde idag, ja jag säger som vanligt trevligt värre. Kylling och kladdkaka till efterrätt.

Annars har det inte hänt så mycket, jo förresten. Idag åt jag massa rödbetor till lunch och när jag nu på kvällen var på toa så kissade jag rosa =9, knas! Gud vilket spännande liv jag har.

Jag har tvättat idag och kom precis på att det inte finns någraqa lakan i min säng, så himla dygt. Bäst jag fixar det nu så jag kan sova sen.

Dagens tanke sammanfattning:

Jag vill inte va den som var eller den som kommer att bli utan HON SOM ÄR!

Fick världens finaste mess precis, av världens finaste syster, hon är den jag älskar alldra mest. Blev helt rörd och började böla, så himla säääännsli på äldre dar, eller som E sa idag -30 som jag tydligen är nu.

Inga kommentarer: