söndag 14 september 2008

Veckan som varit...

Ja ja ja jag uppdaterar dåligt! Har tänkt på det här med bloggandet, borde skriva oftare. Ganska kul att gå tillbaka och läsa och så är det roligt och läsa andras, spelar inte så stor roll vems det är, eller jo, det är ju roligare att läsa dem vars man känner.

Veckan som var har jag spenderat mestadels i Tyringe, eftersom mor har varit och vandrat i fjällen fick jag ju ta hand om odjuren när min kära syster så lämpligt flyttade till Malmö. Promenad varje morgon 06.00 så jädrans drygt att gå upp men när man väl var ute var det hur skönt som hälst och sen är man pigg hela dagen. Konstigt det där men man vet ju hur skönt det är, varför kan man inte bara masa sig upp varje morgon och gå ut och gå även om man inte har odjuren med sig?
Ja idag gick jag faktiskt upp och följde M till jobbet, 07.00, fast jag inte behövde, Nöjd!

I fredags hade jag myskväll med S, trevligt som alltid. I lördags va det fest som gällde. Det var K&D som stod för kalaset, trevligt värre som vanligt. Efter utgång blev det efterfest, att man inte lär sig, 27 år gammal och man begriper fortfarande inte att efterfester är helt onödigt.

Idag borde jag verkligen städa..., vi får se hur det blir med det!

Inga kommentarer: