tisdag 23 september 2008

FEEEEEEEETknopp

Jag bara undrar, kan ni se mig ligga och päsa på stranden på bilden? Det kan minsann jag, fy tusan va gött! Snart är jag där....

Men jag har lite kvar, fet som ett jävla gräddglass paket. Fattar inte varför inte jag ska kunna äta som alla andra utan att gå upp flera kilo, orättvist! Måste, måste, måste skärpa till mig. Hur kul är det annars att ta semester bilder på en strand som denna. Det räcker ju med bergen i bakgrunden, behöver inte va ett fläskberg också med på bilden! Så vems jävla fel är det att man ser ut som man gör då?? Jo, MITT såklart, de vet jag väl. Hade varit hur skönt som hälst att ha någon jävel att skylla på men tyvärr, så är det ju inte.

Ja ja, klockan är satt på 05.30 imorgon bitti, för en morgon promenad: Ja, vi vet ju alla att promenad är bra träning vare sig man har bil eller inte, hur skönt som hälst och dessutom är det ju bevisat ätt det är bra för att gå ner lite i vikt och för välbefinandet.

1 kommentar:

mina sa...

Jag har hört att hösten är MYCKET roligare här i Gbg så det är bara att packa väskan och ta dig hit med bill i släptåg (eller nåt) Jag är minst lika tjock som du så vi kan vara tjocka tillsammans eller banta ihop eler nåt :)

Saknar er massor!!!!