fredag 5 september 2008

Tuddelu!







Verkligen dags att uppdatera här.
Har varit iväg en vecka på semester, underbart. Så trevligt och roligt och perfekt tajmat, tack till mitt resesällskap för en trevlig vecka!
Allt var verkligen underbart, eller nja, förrutom att JAG BLEV AV MED MIN ROSA ÄLSKADE iPOD, fan fan fan!
Annars var det mest bad, mat och sol, precis så som det ska va. Var ett tag sen man va på charter resa nu och sanna mina ord, charter folket är verkligen ett släkte för sig själva! Ja, jag är väl inte mycket bättre egentligen, har väl varit på en 25st nu tror jag. Men vill man ha semester och slippa bry sig är det charter som gäller. Och som vanligt när jag låg där på stranden och stekte funderade jag på om sverige verkligen är rätt ställe för mig på vintern. Jag borde bo i solen, det är verkligen något av det bästa jag vet att hänga på stranden.

Ska tyvärr upp och jobba om ett par timmar så detta får räcka för idag
Jo förresten, kom på ett eget ordspråk idag efter en sväng på stan, nog bara K som fattar, ha ha!
Some look better in a tan, others just look more like the pig they are. (Lät bättre på eng)

1 kommentar:

mina sa...

Välkommen hem kära du! Snart måste det väl ändå vara dags för en trip till Götet? Kram