tisdag 23 september 2008

På tiden..

Jag vet, jag vet, det borde ha uppdaterats för längesedan.

Förra veckan hände det dock inte så mycket, ooojjjj va ovanligt att det inte händer något i sket hålan Hässleholm.

Jag har fått nog av hösten, ja ja det är mysigt att tända ljus och krypa ner men inte fan är det mysigt i 8 månader om året, det räcker nu tack! Usch, hade jag inte varit så fruktansvärt bekväm hade jag packat och stuckit till solen och stannat där, va fasen har hänt med mig?! Jo jag har väl blivit lite vuxnare och skaffat lägenhet, det är inte bara till att dra längre, men jag överväger det en smula ändå. Ska ju i alla fall i väg en månad snart och det känns toppen, längtar så jag nästan spricker.

I söndags var det middagsklubben, mmmm så himla trevligt, hoppas vi har kvar denna tradition tills vi blir minst 80. Stek och hasselbackspotatis va det på menyn hos söta, rara E. Tyvärr fick jag ju F1 och försvann en halv timme. Shiiiiit vad ont det gjorde, ajajaj.

I natt har jag varit hos världens bästa syster i Malmö och mysat, hon är verkligen världens bästa syster. Onödigt av henne att flytta till Malmö bara. Tog även en sväng på stan med M, som jag träffar alldeles för sällan.

I lördags var det utgång i Krs, önskar att jag kunde ge en kommentar om detta men jag avstår nog, ha ha.

Dags att städa, fan det är alltid dags att städa, hur i hela fridens namn kan jag stöka ner så mycket när jag knappt aldrig är hemma!?

Inga kommentarer: