onsdag 15 april 2009

Godmorgon världen

Godmorgon.
Har tvätt tid idag så jag var uppe och kastade i två maskiner vid 7 sen gick jag en lång runda, så underbart skönt ute nu, och vackert.

Igår var jag i Tyringe och mös med världens bästa M. Vi var ute och gick en lång runda och plockade vitsippor. Tog en runda inom kyrkogården också. M bjöd sedan på stekt strömming och potatis, mmmm. Kaffet tog vi ute i solen, underbart att ha henne hemma så länge för en gångs skull. Tror faktiskt att jag fick lite färg på kinderna också.

På kvällen var jag först och tränade sen gick jag och M på bio. Det var bara vi i hela salongen, tufft.

Dags att ta tag i tvätten igen. I eftermiddag ska jag till Tyringe och på banken för ett pensions sparande möte. Ja det ska väl börjas i tid.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: