tisdag 28 april 2009

Tänkvärt

Framtiden är påverkningsbar och förändringsbar, inte förutbestämd. Våra drömmar och visioner tar oss vidare i livet och driver oss genom svårigheter. Att ha en stark framtidstro är viktigt!

Jag har en stark framtidstro igen, jag har fått igen viljan att växa och utvecklas. Jag tänker skaffa mig massa erfarenheter och kunskaper, vet bara inte hur jag ska hinna lära mig allt jag vill och uppleva allt jag vill. Men min tanke är att erövra så mycket jag hinner av vad världen och livet har att ge.

Mina vänner, jag önskar och hoppas att ni följer med mig på min fortsatta resa genom livet. Ni är alla unika för mig och jag har er att tacka för det mesta.

Så, direkt från mitt hjärta vill jag säga; JAG ÄLSKAR ER!

1 kommentar:

mina sa...

Jag älskar dig också!!! Av hela mitt hjärta. Saknar er och vill så gärna att ni ska komma hit snart