måndag 6 april 2009

I alla fall tur med vädret...

Ja så var det ett tag sen jag skrev. Full rulle mest hela tiden och tiden räcker inte riktigt till. Rena sommarvädret och man kan inte annat än att ryckas med och känna att det är rätt härligt ibland ändå. Denna veckan är det påsklov och jag är ledig ganska mycket, skönt. Fin besök från Norge väntar och det är ju bland det bästa som finns.

Jag börjar få rätt på saker och ting även om de jobbiga stunderna smyger sig på och slår till hårt i mellan åt.

Jag ska bara lära mig att inte bry mig så mycket om alla andra och sluta reta mig på andras beslut och tycke, även om det retar ihjäl mig hur människor beter sig ibland så har jag ju faktiskt inte med det och göra så länge det inte påverkar mig.

Snart är det dags för New York, längtar massor och det kommer verkligen lägligt med en semeter. Idag ska jag på läkemedels utbildning, spännande värre?!?
Har lite planer inför hösten, hoppas bara de går i lås, vi får väl se. Nu gäller det att leva i nuet och gilla läget.

1 kommentar:

mina sa...

oj oj, nu blev jag nyfiken... vad är planerna inför hösten??

Kram