tisdag 19 augusti 2008

Energiiiiiiiiii !

Två dagar fulla med energi...

Har haft en väldans energi de senaste två dagarna, skönt. Fått massa gjort. Jag har jobbat, 07.30-08.00. Promenerat, om än en liten sväng. Instalerat min nya TV, och boxen (med massa nya kanaler) helt själv! Även om det tog sin lilla tid. Lärt mig att lägga in låtar på min iPod, som jag har haft i 1.5 år, på tiden. Planterat om mina blommor, målat om mitt köksbord osv.

Middagsklubben, hade nystart ikväll hemma hos vår nya medlem, VÄLKOMMEN E! Tacos minsann =). Men M, vi saknar dig! Super mysig grej det här med middagsklubben, hoppas vi fortsätter med det länge till.

Nu tänkte jag varva ner med ett glas vin i soffan, väldigt vuxet, ha ha!

1 kommentar:

mina sa...

Saknar er också!! Väldigt mycket. Vad duktig du är!! Kram