måndag 11 augusti 2008

Festival!


Sicken härlig helg. En sån bra och rolig helg har jag inte haft på månader, UNDERBART!


På torsdagen var det härlig middag hos E men fin besök från Göteborg sen en sväng på stan.

S hade fixat mitt hår på jobbet och jesus vad många komplimanger jag fick, kul, man liksom växer en halv meter. Konstigt, det här med att man blir snyggare när man mår bättre stämmer verkligen.


På fredagen var det fördrink hos Karlssons, alltid lika trevligt. Och en salig blandning var det, stockholmare, rörmokare och engelsmän. Vi gick senare till Stadt och åt, många skratt och super trevligt. Efter maten bar det av till Kings där jag mötte upp med söta, rara J som va hemma över helgen.


På lördagen var det lite fest hos mig och igen super trevligt och sen utgång. Vågar påstå att jag har världens bästa vänner. Synd bara att jag inte hann spendera lite mer tid med er som bara va hemma över helgen, men jag kommer snart.


En alldeles, alldeles underbar helg, den kommer jag att kunna leva på länge!

4 kommentarer:

mina sa...

Ja, kom snart hit vännen. Sista dan på semestern idag. Lite nervös, men mest kär och glad. Skottet har fått vatten.

Anonym sa...

... o så snygg du är på kortet!!! Man känner knappt igen dig ju!

Anonym sa...

himla trevligt hade vi:)
/p

Anonym sa...

Se upp för cyklar!

:-)