söndag 17 augusti 2008

Söndag IGEN!


Fasen vad dålig jag har blivit på att uppdatera.....

Vill börja med att tacka för kommentaren i förra inlägget, fast jag vet inte om det är menat som en komplimang eller vad!?
Söndag igen, veckorna bara flyter på, har fastant lite som i ett hamster hjul, allt går bara runt, runt, runt. Inget nytt händer och jag lever inte som jag vill, men vad vill jag? Men det är i alla fall höst och då brukar jag leva upp lite, på hösten har jag ju de senaste åren haft en resa att se fram emot och i år är det ju två =).
Tiden mellan dec och april i år är som i en dimma, kommer inte direkt ihåg vad som hände, mest massa tråkiga saker iofs. Känns som jag har slösat bort ett år av mitt liv, men kan jag bara sluta tugga på en del av sakerna som varit och låta det va så tror jag att det har gjort mig mycket starkare och jag har lärt känna mig själv lite bättre. Och detta är mycket tack vare mina vänner, tack, tack och tusen tack till er.

Vänskap är fan det vackraste som finns!

Jag önskar att jag rent och ärligt kunde säga att jag inte bryr mig om vad andra säger och tycker om mig men det kan jag inte, måste jobba på det. Fast och andra sidan blir jag så in i hennetes irriterad när det sägs saker som inte är sant, men va fasen spelar det för roll igentligen?! Skit i det, som jag brukar säga och borde mena också.

Imorgon kommer min nya tv =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det vännernas förtjänst? Jag tar åt mig ALL cred!

Anonym sa...

.. menar du kommentar nr 2 så var den helt ärligt menad!

:-)

Anonym sa...

Precis - Skit i det...ikväll är det ju dags för middagsklubben:)
...o var fasen är M???