tisdag 5 augusti 2008

Regn, rusk och lycka!

Herre jesus vad vädret slog om då! Höstigare väder finns ju knappast. Men det är ganska mys att kura in sig under täcket och titta på tv, synd bara att man måste göra det ensam. Jag vägrar ju att titta på tv när det är fint väder men igår var det fullt tillåtet. Svårt att fatta att man låg på stranden bara för ett par dagar sen och stekte.

Två av mina kompisar som verkligen förtjänar det är lyckliga så det lyser om dem, eller den ena har jag inte sett på ett tag men det märks på henne ändå, och hon kommer på onsdag =). Jag är så glad för deras skull. Men kan inte låta bli att känna en liten, liten smula av avundsjuka. Ja ja, det börjar bli lättare nu ändå, det kanske kan ordna sig om jag håller tummarna allt vad jag kan och önskar så jag nästan blir blå.

Jobbar som bara den men i helgen ska jag va ledig, första lediga helgen på 5 veckor, gott!
Har pysslat idag och gjort min hallbänk klar. Och så har jag lagat chilli con carne, blev sjukt sugen på det här om dagen, konstigt för det är verkligen inte min favvo rätt!

Dags att suga damm, synes!

1 kommentar:

mina sa...

tusen tack. Du vet att jag önskar dig all lycka på jorden babe!! Vi ses snart