tisdag 4 november 2008

???

Ja, nu vet i fasen vad jag vill egentligen, bara skriva av mig lite. Så till alla er nagelbitare =), här kommer ännu ett spännande inlägg.

Det va då själva fan vad allt kan gå upp och ner. Helt knasigt. Vet knappt var jag har röven (ursäkta) ibland, och ibland är allt som vanligt. Har fått höra otalet gånger denna vecka hur stark jag är, hmmm, ja jag är nog en stark personlighet. Men det behövs inte mycket för att bägaren ska rinna över ibland. Så jädrans stark var jag inte här om dagen när jag insåg att jag hade lånat ut mitt vattenpass när jag skulle sätta upp en hylla. Jag fullkomligt tappade kontrollen, bölade utav bara fan. Oppppps vad det svärs i detta inlägg.
Men stark kan man ju vara på olika sätt. Ibland är man ju stark för sig själv och ibland för andra. Jag tycker det är lättare att vara stark för andra än mig själv.

Jag hoppas verlkigen att jag är någon att räkna med och ett stöd när någon behöver det så som de mina har ställt upp för mig. Ett särskillt tack vill jag ge M idag, världens bästa resekamrat, utan dig hade halva jorden gått under här om dagen när vi var tvugna att avboka resan. Inget jag ångrar att vi gjorde men du vet vad jag menar.

Innan idag satt jag och surade på alla par som ska vara så in i bengens pariga hela tiden men då kom jag på att jag är faktiskt också par, jag är par med alla mina vänner. Ja ja, visst vill jag också men det känns som att det finns viktigare saker att lägga energin på just nu. Men som en gammal hubat skulle sagt " Det kommer, det kommer...."

Nahe nu ska jag köra och hämta mojjan som dricker vin och stickar med tanterna, (nej min mamma stickar inte, hon skulle bara vara med för att få dricka vin, ha ha).

1 kommentar:

Anonym sa...

Amen det är ju bara att låna mitt vattenpass ju... darling!