lördag 8 november 2008

Bra!


Först av allt:


TACK FÖR ALLA FINA ORD!


Ja happ, då skulle man varit i Indien och knallat runt på Taj Mahal! En konstig känsla att vara hemma i stället. Känns otroligt tråkigt och tungt men skulle ändå inte vilja byta, är ganska nöjd med mitt val att stanna hemma, och dessutom åker vi ju snart ändå =). Och jag och syster har boka New York i maj, jiiihhooo.

I alla fall så var det värt att stanna hemma bara för att få träffa pappa idag. Har varit i Lund och opererats. Även om det inte hjälper och botar själva cancern så var han så pigg idag. Så skönt att slippa se honom kämpa för varje andetag. Och höra glädjen när han berättade att han legat ner och sovit. Det har han nämligen inte kunnat på ca en månad för att han har inte kunnat andas då. Nya tag som gäller nu! Keep up the fight!


Och när vi ändå var i Lund så passade jag och syster på att shoppa lite, Nova som gällde. Gjorde minsann ett par rejäla fynd. Och en födelsedagsklänning. För jag fyller snart år, la la la. Ahhh vad jag älskar att fylla år, konstigt, det blir inte alls tråkigare ju äldre man blir. Min födelsedag är det bästa jag vet och öppna presenter är sjukt roligt.


Annars händer inte så mycket just nu. Eller jo, eftersom jag är tjej och det då tydligen är ens förbannade skyldighet att banta så gör jag det nu. Och det går för jädrans bra, - nästan 7kg. Allt endast för att om ett tag sluta och då lägga på sig ett par kg igen för att sen banta ytterligare en gång. Säger som en väldigt god vän en gång sa " Så länge det finns hämt pizza finns det hopp".


Hoppas ni har en underbar helg alla. Jag myser lite med mig själv, mer än vad jag gjort på ett bra tag, skönt!

Inga kommentarer: