onsdag 26 november 2008

VÄRLDENS BÄSTA DAG!

Tack, tack och åter tack till alla som gjorde min dag så speciell.

Det var verkligen en toppen bra födelsedag. Nästan så att jag funderar på att hålla mig hemma på mina födelsedagar i fortsättningen.

Klockan 00.01 började det med det första sms:et, från pappa, sen haglade dem in i 24 timmar, att jag har så många vänner, lyckans mig! Jag steg upp och drack julmust i min födelsedags mugg och åt lussebullar till frukost. Tog en sväng till jobbet och fikade lite. Mötte upp med M på stan och fick välja en present =), en sväng om på stan för att kladda upp mina presentkort på onödiga saker (när man fyller år får man ju kladda så mycket man vill). Blev bjuden på lunch. Tog mig till krs och en sväng på staden där med P. Sen väntade ju min överraskning, ett alg bad, super härligt. Kom in i ett rum med massa tända ljus och ett jätte badkar, där fick jag bada i 30 minuter med ansiktsmask och fruktbricka, tack C det var klockrent. Sen hem och så kom P med paket =). Jag hade fått flera kort och ett paket i posten också. Lagade trerätters och sen kom familjen, ja, pappa också och det var så roligt. Fick en massa paket, syster hade gjort en låda med massa bilder på mig, fylld med massa smått och gott, as häftig.
Snacka om att jag var trött sen, stupade som en soldat.

Nu börjar ett nytt år och jag hoppas på det bästa för det var verkligen inget roligt alls att vara 27.

Inga kommentarer: