måndag 3 november 2008

Ändrade planer..


Ja ha jag måste vara världshistoriens sämsta bloggare, ber om ursäkt till alla trogna läsare som förmodligen sitter och biter på naglarna och väntar med spänning på ett nytt inlägg från mig, ha ha eller hur!


Ja ja, har haft en massa annat att ägna min energi på. Massa tråkigt skit. Håller fortfarande fast vid att 2008 är mitt värsta år någonsin, ser fram emot 2009 och massa förbättringar.


Indien väntar sig att jag ska anlända på fredag men det får tyvärr vänta ett tag. Behöver vara hemma just nu. Men det är inte avbokat för alltid, bara framskjutit lite, förhoppningsvis tills februari. Men det känns bra. Hade varit för jobbigt att åka nu. Och för första gången på 9 år ska jag vara hemma i svedala på min födelsedag, inte illa!


När man va liten och bråkade med de andra barnen på lekplatsen om vems pappa som var starkast så hade jag rätt, min pappa är starkast i världen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

kramar!!!!
/P

Anonym sa...

Den sista meningen var jättefin. Tänker på dej. Kärlek

mina sa...

Kram på dig vännen, min tanke finns hos dig. Kram