torsdag 20 november 2008

I VÄNTANS tider....

Känns som om jag inte gör annat än att VÄNTAR på olika saker nu för tiden. Både bra och dåliga saker. Men men, mest VÄNTAR jag på att det ska bli tisdag så jag kan få fylla år någon gång. Ahhh det spritter i hela kroppen när jag tänker på det, fjantigt jag vet, men jag älskar verkligen att fylla år! Hoppas, hoppas jag får massor med paket. Funderar starkt på att sova hemma i Tyringe så att jag kan få varm saft i min rosa födelsedagmugg, gammal tradition. Ja, jo, jag har nog bestämmt det nu, jag sover hemma hos mor och far. Tänk att ligga vaken på morgonen och bara VÄNTA på att de ska komma, jihoooo va mys!

Idag har jag gjort en egen adventsljustake, och så VÄNTAR jag på att jag ska få tända den så klart!

Middagsklubben hade sammankomst på ute plan ikväll, middag på Kings. Ja, jag säger som alltid, trevligt värre och det är verkligen ljuspunkten i veckan.

Annars har jag jobbat sjukt mycket denna veckan och det har varit full rulle, knappt hunnit tänka som vanligt. Var hos frissan idag och ordnade till färgen, äntligen nöjd efter ett par missöden.

Inga kommentarer: