söndag 25 januari 2009

En bra dag!

Idag har varit en mycket bättre dag. Har bara varit idag i huset. Hittade denna bilden på pappas dator. Han älskade sina Dahlior. Ha ha, han till och med kollade upp på kungliga trägårdsidan hur man skulle sköta dem bäst och sen gjorde han därefter och visst blev det tjusigt. Hoppas vi kan få dem lika fina nästa år. Källaren är nämligen full av dahlia knölar som ska ner i jorden efter sista frosten med säkerhet har försvunnit. Skönt att det finns endel som man kan hålla sig fast vid.

Spritter i hela kroppen när jag tänker på hur mamma ska reagera när hon kommer hem och ser sitt nya sovrum. Hoppas och tror att jag har fångat mammas stil i det. Är verkligen sjukt nöjd med det och kan knappt bärga mig tills hon får se det. Skulle lägga upp bilder på det hela ikväll men batteriet i kameran va slut, och jag har tagit med pappas kamera och hittar såklart inte sladden bland alla andra 100 sladdar som han har överallt, samlar ju på allt sådant. Hujeda mig vad det det finns grejor. Tror vi skulle kunna öppna en affär med all tekniskt tjofräs här är, men med lite list och tur tänker jag lista ut vad allt ska va bra till.

Inga kommentarer: