söndag 11 januari 2009

Sönmndag

Ställde klockan på 10 idag och sov tills den ringde, något chockad.

Trött som bara den hela dagen idag men sen är det ju söndag också och då är det ju ens förbannade skyldighet att var trött. Varit en sväng i Tyringe och ätit kakor hos mor, aj aj. Jobbat en tur också.

Jag vet att allas problem är stora och att det inte finns stora eller små problem men MEN, endel klagar nog lite för mycket kanske. Det är kanske dags att uppskatta det man har i stället, en dag kanske det inte finns mer. Klart man får klaga, jag är den sista att säga något annat men MEN, kanske då man ska se allt som är underbart och fint där i mellan och ta vara på det. Detta är absolut inte riktat mot någon så få inte för er det, tack. Har lovat mig själv att för varje sak jag gnäller på så ska jag tänka på en bra sak också, töntigt kanske men det känns bra, lovar!

Det jobbigaste och bästa just nu är att köra bil, då kan jag släppa allt, höja musiken och va i fred med mina minnen och tankar, jobbigt samtidigt för jag släpper verkligen fram känslorna när jag sitter i bilen så ibland måste jag ta en extra tur för att inte se ut som ett monster när jag går av. Maskara monster då allså.

Ha det gott!

1 kommentar:

mina sa...

Kram på dig gumman. Håller med dig totalt. Gnäll får bara folk att må sämre... man ska definitivt ta vara på det man har.