lördag 10 januari 2009

Tid

Hur kan tiden gå både fort som bara den och jätte långsamt på en och samma gång? Tiden bara flyger iväg och jag hinner inte med allt jag borde men samtidigt så känns det som att endel saker hände igår, obegripligt! Och så har jag så mycket saker jag vill ska hända nu och som jag vill göra nu, nu, nu.

Grannen har fest, jag däremot har helt tappat intresset för att festa. Nästa helg är det dock dags igen, hoppas jag får lite sug efter detta i veckan.
Hade bonus middag med middagsklubben idag, alldeles precis lagom för en lördag som denna.

Måste ta nya tag nu, ordning och reda på mitt liv. Tänker låta mig själv att använda den tiden jag behöver till att vara ledsen och nere men tiden där emellan ska det bli ordning på, inget mesande hela tiden. Bättre att gå ner sig ordentligt i mellan åt och verkligen få ut all sorg, och vrede och frustation och där i mellan köra hårt på att fixa detta.

Inga kommentarer: