lördag 24 januari 2009

Kall dusch

Ahhrrrgg, ett par gånger om dagen kommer det över mig som en kall dusch. VARFÖR? Varför, så himla orättvist. Har hört att man kan bli galen av sorg, i mellan åt känns det som om jag håller på att bli galen på riktigt. Men som tur är så går det över rätt så snabbt. I can do it! Jag måste måste klara detta och ta mig vidare.

Har renoverat mammas sovrum i smyg nu när hon och syster är i Egypten, spacklat slipat målat och donat. Men den som jag helst vill visa det för kan jag inte visa det för. Tårarna sprutar! Det gör så jävla ont. Så starkt att jag inte trode det gick att ha så ont. Fan! Men jag är stolt och glad att jag har fått lite från dig. Kan jag bara bli häften så bra som du så är jag nöjd.

Ska iväg på middags klubben nu. Tur det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nosse...allt är tillåtet,gör bara vad du känner för. Vill så gärna ta bort smärtan från dig och låta allt bli bra igen, men du måste gå igenom det och du har hjälp ,han är där när du behöver det som mest, det vet jag.... små tecken som du kommer att förstå...
/ Mini Lisa