tisdag 6 januari 2009

Några rader..

Hade en skoj helg. Fredagen var det mat (såklart) och mys med S, blev inte maten vi planerade för i affären men gott ändå tillslut, ha ha. På lördagen bowlade jag och PP (jag vann med 2 poäng) sen körde vi en helkväll med mat, spel, dricka och utgång, riktigt skoj. Släppte loss ordentligt minst sagt =). Söndagen var det middags besök av A, trevligt.

Jag borde verkligen sova, börjar ju nya jobbet imorgon. Lite nervös. Min taktik är att låtsas att det är en fest. Ahhh vad jag tycker det är jobbigt att knata in på ett ställe där jag inte känner en enda person, hemsk känsla, alla blickar på mig. En helt annan sak om det är privat och inte jobb relaterat, därav fest taktiken =).

Idag har vi satt igång middagsklubben för i år, härligt. Har jobbat idag också, vi var vid Finja havet och grillade, trevligt. Man borde va ute mer och oftare!

Ja, lika bra att sova nu väl...

Inga kommentarer: