fredag 2 januari 2009

Tänkte det var dags att skriva lite....

De två senaste veckorna har varit som i en dimma, kommer inte ihåg mycket. Har hållt mig sysselsatt och farit rundor precis överallt, inte spenderat många minuter med mig själv, bara för att slippa tänka och slippa veta.

Mycket att skriva egentligen men tycker inte att det mesta passar sig att skriva i en blogg.

Men allt går vidare, livet och vardagen stannar inte upp. Mina tårar är slut. Har varit på väg att gråta flera gånger men det känns som att det finns en spärr som jag inte kommer över, kan inte gråta men vill.

Mycket prat om 2009 nu, ska bli så bra och alla har så många mål och tjafs hit och dit. Men jag vet att 2009 blir bättre än 2008 vad som än händer, nästan på ialla fall, så det känns lungt för mig. Jag har dock en massa saker som jag vill lära mig, undrar om tiden räcker till det bara, återstår att se.

1 kommentar:

kristina. sa...

Tänker på er.
Kramar