måndag 5 maj 2008

Godmorgon som fan!

Vaknade i morse och solen gassade, så satans härligt. Nu jävlar! Har kommit fram till att det nog är dags att bara gilla läget, inte alla lägen kanske men mitt läge! De får liksom vara nog nu!

De senaste två dagarn har pappa varit betydligt bättre, orkade till och med äta glass med mig igår =), bara han kan bli bra så jag kan få bort min boll i magen sen är det bara att köra på och ta tag i allt och verkligen gilla läget!

Jag ska få ett badkar, ha ha. Ibland är jag för jädrans bra, från att inte skulla få något gjort alls i lägenheten får jag nu om målat överallt och badkar, toppen snoppen.

Har inget internet hemma än så jag väckte min kära lilla vän tidigt 07.50 imorse med bullar i hopp om att få låna hennes dator och de va inga problem =) Inte bara för att låna datorn, utan för att ha någonstans att hänga när målaren är igång.

VAD JAG VILL HA:
en kitchen aid, en trädgård, en kär man, sex, barn, en bil, kärlek, längre hår, sol, värme, nya skor, semester, ny säng, bättre kondition, ja de får väl räcka för nu, inte så farligt väl. =)

Jag satt och kollade i min kalender innan och alla helger fram till midsommar är uppbokade, endel jobb men massor av roliga saker också, igår blev en roadtripp upp till Matilda och Stockholm inbokad, Andreas skulle upp och hälsa på sin kompis så vi ska köra upp ihop, skoj. Men först ska min alldeles egna underbara syster komma hem. Nästa vecka kommer hon äntligen.

Dags att ta tag i denna dag, ha det så bra,

KRAM för allt i världen!

2 kommentarer:

torres sa...

Hej älskade Jossan,
Men VARFÖR har du inte berättat eller sagt något till oss?!?!
Vi har inte vetat något om att Anders varit sjuk...eller vad som drabbat er.
En gemensam bekant tipsade mig om din blogg och nu idag kunde jag läsa och själv lägga ihop ett o ett. Träffade mamma på Netto för en tid sedan och hon nämnde inget hon heller.

Naturligtvis har jag MASSOR av frågor men det får du avgöra om du känner, har lust eller orkar svara på.

Jag känner SÅÅÅÅ starkt för dig/er och om det kan vara till någon hjälp så finns jag/vi här om du behöver och jag lånar gärna ut mitt öra ifall du behöver någon att prata med, kräka ut hos eller vad det än må vara som du behöver!

Snälla ge pappa, mamma o Johanna en varm o go hälsning från oss.

Och du.....glöm inte att vi är dina VÄNNER!
Puss o kram,
Gunilla

kristina. sa...

Så du ska få badkar iallafall! Vilken lyx! Får jag komma o låna det ibland ;)?