onsdag 14 maj 2008

MööÖööG

Jävla satans piss dag!

Ahhhh va allt är mög idag, eller i alla fall ikväll. Ahhhhhhhhhhh jag blir så arg på mig själv!
Just nu är jag arg, irriterad, ledsen, förbannad, äcklad, besviken och allt detta på mig själv. Min ena halva skäms över den andra! Att jag inte kan få in vett i huvudet och sluta grubbla, blir så in i helvetes irriterad på mig själv att jag tänker så, att jag inte skäms, hade jag bara gjort det så!

Hmmm, inte lätt för er att fatta detta inte, men är det någon som har tips på hur man får in vett i sitt eget huvud och skingrar tankarna lite så kommentera gärna och snälla skriv inte virka eller något i den stilen, tack! (japp jag är på dåligt humör)

Ähhh, bäst jag går och lägger mig så jag kan vakna till en bättre dag, och jiihooo, det blir det med all säkerhet, syster yster kommer ju =)

1 kommentar:

mina sa...

Söta kära du... man umgås med sina vänner och talar ut om allt man bär på... så blir man lite vettigare och känner sig i varje fall mycket bättre efteråt

KRAM!!!