söndag 25 maj 2008

Och så Söndagen....

På söndagen va man lite bakis, men bara lite.
Vi firade mor. Ahhh va skönt, även vi kan funka som en vanlig familj ibland! Vi va på Skyrups golfklubb och åt middag. Mycket trevligt!

Och så lite tråkigt...
Konstigt vore det väl annars? Att du orkar hålla på! Tyckte väl att det hade varit tyst länge nu. Bisexuell, ha ha. Var får du allt ifrån? Ja ja, detta va faktiskt nästan bara skratt retande. Eftersom alla som känner mig vet att jag inte är det och det inte finns någon tvekan om att jag är så hetro som man bara kan bli. Men det tråkiga är ju att du aldrig ger upp och tutar i människor en massa om mig, idiot! Men du får nog vad du förtjänar snart.... Och då firar jag med pompa och ståt vill jag lova. Inte för att hämden är ljuv för då hade jag redan kunnat ge dig, och jag tänker inte sänka mig till din nivå, jag orkar inte lägga min energi på dig mera, utan för att det förhoppningsvis finns rättvisa.

Inga kommentarer: