onsdag 21 maj 2008

Min bästa vän Jag

Hmmm, idag har jag kommit på att på lördag fyller jag 27.5, vilket innebär att jag på söndag är närmare 30 än 25. Mycket intressant.

Allting känns och går mycket bättre nu. Pappa är betydligt bättre och det ser ljust ut. Nu är jag bara liv rädd att det kommer ett bakslag, då faller allt. Men man ska väl inte tänka så!

TACK, TACK, TACK alla ni mina underbara vänner för att ni finns och för att ni stöttar och peppar, utan er så hade det gått utför vill jag lova. En människa kan inte be om bättre vänner än jag har. Ni bara finns och det räcker. Detta har verkligen visat vilka vänner som står mig nära. Ibland får man sig en funderare, verkligheten är inte alltid som man tror den är. Endel som man trodde man kände, känner man inte och vise versa.
Ja ja, det för räcka med känslo snack för idag.

I alla fall så såg jag ett tvprogram om att man ska ta mer hjälp av sig själv som vän. Hur många gåner har man inte hjälpt och peppet en kompis, prata och lyssnat och förstått, varför skulle man inte kunna va mer så mot sig själv. Allting är så lätt när det gäller andra, mer svart på vitt då liksom. Allså borde man ta mer hjälp av sig själv och va sin egna bästa vän. Ligger rätt mycket i detta tror jag faktiskt. Jag menar, vad jag än gör så finns jag ju alltid vid min sida, jag sviker eller lämnar ju aldrig mig själv. Allså är min bästa vän Jag.

Mycket tjafs idag, mycket tankar idag...

JAG TROR INTE PÅ ETT LIV EFTER DETTA, JAG TROR PÅ DETTA LIVET!

2 kommentarer:

mina sa...

Du vet att jag alltid finns för dig hoppas jag :) Även om jag kommer att vara lite längre bort snart. Tusen kramar

Anonym sa...

MKT bra inlägg Annessoon :)
O du...TACK för att DU är en så fin vän! :D