torsdag 1 maj 2008

Sista natten....


Ja, då ligger man här, allra sista natten i denna lägenheten. Inte mycket mer än sängen och tv:n kvar (och kylling såklart). Måste säga att det känns lite konstigt och sorgligt. Jag har ju ändå bott här ett par år och det är ju min första egna lägenhet. Flyttade hemmifrån redan innan men då va det kollektiv som gällde och London, inte samma sak. Trodde inte att det skulle kännas alls men men. Mycket har hänt i denna lägenhet, ha ha. Mot nya äventyr.........


Kom på en sak när jag va i nya boet, man ser in till mig från alla håll och kanter, arghhhhhhh. Inget mer springa runt naken! Finns det något skönare att göra det efter en dusch? Vane sak antar jag!


TACK, TACK, TACK, flickor för all hjälp, ni är guld värda. Och tack pågar som hjälper mig med de tunga sakerna imorgon. Och tack mamma för att du städar på lördag och pappa för att du assisterar per telefon, hi hi. Men pappa, nästa gång jag flyttar är det du som bär mest =) och syster så klart som passar på att va i Byron bay, gottegris!


Bästis J från london är hemma en snabbis så på lördag blir det utgång antar jag, puhhh våra kvällar brukar vara galna och sluta i katastrof, jisses! Ha ha, men kul har vi alltid!

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas det blir fint i nya lägenheten, tittar in när jag e hemma å hälsar på:) Ha en kul kväll med jonna, hälsa så gott! Puss å kramen// cathie*