onsdag 30 april 2008

Sköna Maj välkommen!


Idag är det 1:a maj och kossorna släpps ut!


Idag är det 1:a Maj och nu ska det bli ordning och reda på saker och ting!


Annars packar jag mest lådor, kånkar, packar upp och så om igen. Kör som en tetting mellan Lund och Hässleholm, kan snart köra den vägen och blunda.


Än en gång vill jag trycka på att i nöden prövas vännen, bettyde otroligt mycket att du ringde här om dagen, även om vi inte pratat på länge och sist vi pratade skildes vi som inte så bra vänner. Det är sånna vänner man vill ha. Jag måste säga att jag är otroligt lyckligt lottad att ha sånna vänner som jag har. Förstår bara inte varför ni måste flytta runt över hela världen =).


Just det ja; FY SKÄMS Andersson! Middags klubben va här om dagen och jag missade det, hade helt glömt bort det, inte grannt alls! Förlåt!


Nej så va det dags att ge sig på och rensa badrummet.....

Inga kommentarer: