onsdag 9 april 2008

P.S I love you!


Blev en spontan bio med S ikväll. Tjena vad jag har bölat, om jag räknade rätt blev det 9 gånger, på EN film. Helt underbart, hade varit omänskligt att inte gråta alls under denna film. Jag rekomenderar varmt P.S I love you, men ta med servetter.


Mina känslor kör rally mellan topp och tå. Allt börjar som sagt att ordna sig, allt känns så bra, har nästan hittat mig själv och jag ser solen för alla molnen. Och jag och M har bestämt oss, Indien blir det i november, sol bad och relax.

Men ibland körs jag ner i tårna igen, särskillt idag när jag pratade med pappa och han var så dålig att han inte ens kunde prata i telefon.


DET SKA GÅ, DET SKA GÅ DET SKA GÅ,


P.S, pappa I love you!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker om dig gumman, bara så du vet!
<3

mina sa...

Kram tillbaka allra käraste vän :)