måndag 7 april 2008

Ett PSYK-FALL kommer lastat


Ja ha, då var denna galna helg avklarad. Lördags kvällen började riktigt trevligt med stavmixer drinkar hemma hos mig sen bar det av till födelsedags festen men 70 pers i en tvåa, förvånansvärt städat för att vara så mycket folk. Full rulle vill ja lova.

Sen var det taxi till det anrika Kings. Där hände det grejor....

Blev kallad både psyk-fall och andra trevliga saker. Hmmmm, ja det kanske jag är men det beror ju på vilka man jämför med. Jag, till skillnad från vissa andra roar mig i alla fall inte med att putta på andra på dansgolvet i värsta 14 års stilen men men.

Ja ja men vad är en bal på slottet.

Och du ditt as ( ja faktiskt är du inte värd att kallas något annat), du låter en snärta på ca 20 år föra din talan, är du inte gammal nog att säga själv vad du tycker, tydligen inte. Och sen spotta efter folk du inte känner, herre gud, jag skäms för att jag trodde så gott om dig för att jag hade de känslor jag hade för dig, jaaa skäms är faktiskt rätta ordet.
Men ni kommer aldrig åt mig, ni har sketit i det blå skåpet kan man säga, tjena vad fyndigt!
Lägger in en bild från en helt underbart vacker vår kväll, tagen för ett par timmar sen i Finja.



2 kommentarer:

mina sa...

ja, det är ju ganska lätt att räkna ut vilka som är psykfall :)

Måste säga att jag är glad att jag flyttar snart, även om jag skulle vilja ta er med mig :)

Anonym sa...

Hej! Bra sida du har här!
Skulle vara väldigt glad om du tog dej en titt på min sida och skrev en liten kommentar, den handlar om psykiatrin!
Kram psykos