tisdag 15 april 2008

Trädgårdsmästare!


Jag i trädgården i Tyringe, Fabbe (hunden) va med och kollade så jag skötte mig.


En upp och ner dag,


Idag har jag varit i Tyringe och agerat trädgårdsmästare under supervising av pappa från altanen. Kant skurit runt plattorna och fyllt ut runt nya häcken med täck bark. Attans så fint det blev. Sen i kväll har jag varit med P och barn ute och ätit, mycket trevligt.


Det var det uppiga med dagen, det neriga skriver jag om en annan dag.

Försöker planera in en massa saker att göra hela tiden så att tankarna inte springer iväg på fel håll allt för ofta, jag behöver det för att fungera som människa. Det är liksom upp och ner hela tiden, känns som om jag har två jobb. Ett där jag är som vanligt och allt flyter på som de ska, vardags sysslorna funkar, och sen ett där jag är ledsen och tänker en massa och grubblar, mina tankar är mest på pappa, ibland tar jag semester och då är jag glad, dåligt med semester just nu bara. Men jag hoppas på en rejäl semester snart.




1 kommentar:

Anonym sa...

Men tjena vad snygg du ar. Maste du rensa skit i MINA mysbyxor?? va lite rad dom mina klader tack. jag hoppas verkligen att det inte ar mina skor..?
Puss