onsdag 16 april 2008

Bagare


Idag har jag bakat tre sorters kakor, vaniljbullar, kladdekaks muffins och drömmar. Ska till Tyskland i natt och jag utnämde mig själv till fika ansvarig, så att det skulle bli ordentlig fika =).
Trägårdsmästare, fågelskådare och bagare på samma vecka, inte illa, snart statsminister ha ha.

Imorse gick jag en lång runda, morgnarana är verkligen underbart sköna nu. Sen åkte jag till Tyringe och hämtade pappa så körde vi till Lund. Släppte av pappa på sjukhuset och passade på att ta en sväng på stan, köpte en brödlåda, som jag önskat mig länge och en ny tröja till helgens kommande bravader, om de nu blir några, i fall att.

Sen va vi på plantskolan och handlade massa. På lördag ska jag och mamma fixa trädgården så det ryker, pappa är smart han, ser till att vi jobbar på och passar på att få allt gjort, men det gör jag så gärna bara du blir bra, pappa.

Nu måste jag sova, bilen går 04 inatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm.. Jossan, hon kan baka hon ;) Jäkla dig som visa mig jackan, har ju inte pengar t d nu :P

Anonym sa...

Mmmm...nybakat! När ska vi fika :)