onsdag 23 april 2008

Direkt från hjärtat!

Detta inlägg är mest till för att skriva av mig, mycket tankar och funderingar går runt i huvudet på mig, de fullkomligt bubblar i hjärnan. Upp och ner!

I nöden prövas vännen. Ett uttryck som man hör ganska ofta men kanske inte lägger så stor vikt vid, men de ligger nog ganska mycket i det, mer än vad man tror.

Till er mina vänner;

Jag går inte sönder, jag kommer klara mig vad som än händer, men jag behöver er nu mer än nånsin. Inte för att gråta ut hos, inte än , för än finns det inget att gråta för, och förhoppningsvis kommer det inget heller, men för att vardagen ska va som vanligt, för att jag ska funka och för att jag ska kunna klara av det jobbiga och svåra, så behöver jag er. Jag pratar om det om jag behöver och vill, gör det inte så svårt för er själva, det behövs inte.
Jag vill följa med och fika, jag vill fortfarande gå ut och ha roligt, nu mer än nånsin. Låt inte bli att fråga mig för att ni tror att jag inte vill och orkar, jag säger det i så fall, det är värre att inte få bestämma själv, att inte bli tillfrågad.
Ring mig som vanligt, tro inte att jag vill va ifred för att jag inte hör av mig och pratar. Det är jobbigt och det kommer det att va ett tag men vi vet fortfarande inte vad som händer i slutändan.

Puhh, det va allt för idag,

2 kommentarer:

mina sa...

KRAM KRAM KRAM!!!

Anonym sa...

Glömmer dig aldrig hjääätat mitt! :)