tisdag 29 april 2008

Flytt på gång!


Ha ha, till alla er som undrat så nej, jag behöver inget släp för att flytta. Bilden är ifrån K:s flytt, det är hon som har rosa lampskärmar som bara måste sparas, ha ha.


Ja jag orkar inte riktigt skriva om allt för jag vet inte hur jag ska formulera mig, jag vet inte vad jag ska känna, vad jag borde känna och vad som är tillåtet att känna nu, upp och ner som vanligt.


Men en lampa av hopp tändes idag, men jag vet inte om jag vågar titta på den och följa ljuset utan solglasögon på. Nja lät lite knas men så är det.


I alla fall så får jag som jag ville med lägenheten, allt blir om målat och tapetserat, jiiiihhhhooooooo! Jag slipper leva med en mintgrön hall =)


1 kommentar:

Anonym sa...

Men det var ju ett jävla klagande på en mintgrön hall... hahahahaha

Skönt att läsa att du mår bättre