tisdag 8 april 2008

Så lätt ur balans...




Bilder från i lördags, skulle jag någon gång kunna vara med på ett foto utan att göra miner? knas




Ja happ, dagen började med att jag pratade med en vän på msn, en vän jag tycker väldigt mycket om att prata med och det betyder så mkt, han sa en sak som berörde och jag började gråta, det va något fint. Det va så skönt att få gråta för att jag blev glad för en gångs skull och inte för att jag va ledsen. Och det kom så spontant, där av så lätt ur balans. Jag tror du läser min blogg ibland så TACK!


Jag har blivit så mycket bättre på mina känslor de senaste året, lättare att prata om dom och jag kan gråta ibland, till och med blivit lite blödig i mellan åt, förr grät jag aldrig och känslor var inget jag direkt pratade om. Men de känns bra, de är skönt att få ut allt ibland.


Jag har varit på massage också idag, hos söta rara E, hon behövde någon att träna på och jag va ju inte sen på att ställa upp. Först fick jag ligga på en spik matta för att värma upp musklerna, hujeda mig, fast det visade sig vara super skönt.


Nu ikväll har det varit middags klubben, hemma hos P. Lax pasta, smaskens till sista slicken, mmmmm.




2 kommentarer:

mina sa...

med eller utan grimas, du är i varje fall snygg som bara den. Å är man snygg i grimas så är det inte illa ;)

Anonym sa...

Klart att jag läser hos dig.. Lite fålig på at lämna kommentarer bara.. Kram på dig