måndag 14 april 2008

11 pajformar!


Ja då så va det måndag kväll igen. Helgen flöt förbi, stilla och lungt. Gjorde i stort sätt inget annat än jobbade.

Idag har jag börjat flytt packa lite, tjena va mycket saker man har då, och då ska tillägas att jag redan har rensat igenom allt en gång. Jag har 11 pajformar, varför har man de? Ja ja, säker bra att ha en vacker dag.


FÖR JAG SKA TILL INDIEN! Japp nu är resan bokad och imorgon ska den betalas. Så kul att ha något att se fram emot även om vi inte åker förrän i november. Och det ska bli så kul att ge sig ut med M i gen, va ju ett par år sen sist men hon är absolut den bästa rese kamrat man kan tänka sig.


I morgon är jag ledig och har massor att göra så jag borde sova nu och inte sitta och glo framför datorn. Hoppas solen är framme imorgon också, de spritter liksom i hela kroppen nu när våren är på väg, äntligen.

Inga kommentarer: