söndag 20 april 2008

Härlig helg!


Ännu en lugn helg har flutit förbi, men denna helgen har varit härlig. Solen har skinit och jag har fått massa gjort och bara trivts och njutit.

I lördags åkte jag till Tyringe och spenderade dagen med att rensa ogräs, vända rabbater och så gräs, i linne, ja så varmt va det faktiskt.


På kvällen skulle vi ut men jag va ganska seg och tillika så min vän så vi bestämde oss efter många om och men att bara gå ner till Cats och ta ett par öl och äta lite gott, det gjorde vi rätt i, trevligt och alldeles lagom. Även om man inte gör ngt på helgen och inte riktigt orkar är det skönt att bara umgås och gå ut och se lite folk.


Vaknade i morse av att solen sken på mig, härligt. Bestämde mig för att gå upp och tjena, vilken träningsvärk Andersson hade, ha ha. Allt ogräs rensande, härligt för både kropp och själ, lagom med värk är bara skönt, man känner att man lever och att man har varit nyttig.

Körde till Tyringe igen och fortsatte. Idag rensade jag stuprännorna på stege, puhhh. Sen högtryckstvättade jag altan taket, en pärs vill jag lova. Men hu så fint det blev =).


Och de va så sant, såg dig idag och kände verkligen nada, tackar gudarna för detta. En härlig känsla och ett helt avslutat kapitel för min del, äntligen.

Med andra ord va detta en alldeles underbart härlig helg.
Täkvärt;
Jorden är rund för att det inte ska kunna finnas gränser!

Inga kommentarer: