söndag 18 maj 2008

Lungt









Helgen har varit lung, lungnare lungnast.




I fredags jobbade jag dag på skolan, kväll och natt på boendet. På lördagen for jag rundor i stadens affärer med M och handlade massa onödigt, som tex trådkorgar till garderoben osv. Natten jobbade jag. I dag har jag tagit mig runt tjejmilen utan att kolappsa, ganska bra med tanke på att jag är sjukt otränad. M har varit här idag och hjälpt mig koppla in skrivare och annat, sicken tur att jag har honom, en egen data assisten!

Denna veckan är det full rulle, massa jobb, nästan för mycket. Men på fredag är det heldag med syster som gäller, är det fint väder så blir det Köpenhamn och öl på dagen och festligheter på kvällen, ska bli kul.

Jag och min kära arbetskolega bokade igår en liten tripp till Warsawa i Juni, dricka och äta massa gott, snacka skit och shoppa är vad som gäller då!

Inga kommentarer: