torsdag 10 juli 2008

Caj Bojor!


Har varit på middag ikväll, riktigt trevligt och god mat.


På middagen fanns det ett barn, som ska till High Chaparall och titta på Caj Bojorna nästa vecka. Det riktigt lös i ögonen på honom när han berättade. Tänk att få ha den känslan, att längta så intensivt till något och va så nöjd med det. Ahh va jag önskar att jag kunde få va barn igen, en dag i veckan i alla fall. Tänk att slippa alla bekymmer, inte för att jag har världens största bekymmer men ändå. Tänk att få slippa alla oroande tankar som nöter på en varje dag, att slippa tänka så mycket och att slippa alla konsekvenser av allt man gör.


Hmm, eller tänk att få ett barn, det längtar jag också efter, avundsjuk på alla stora magar på stan, jag vill också. Märkligt det här med den biologiska klockan, den finns faktiskt. Jag har aldrig funderat på det innan, eller jo, men jag har tänkt att det ligger framåt i tiden, men nu, det senaste året har jag börjat längta. Undra när det blir och om det blir, hoppas hoppas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan se dej vagga fram med en stor magge i väderet. Hahaha....

Ska hem nästa helg. Själv, Luis jobbar. Kan vi inte gå ut då. Hade varit superskoj.

Lisa