måndag 14 juli 2008

PANIK!

Ahhhh, så jävla trött på det här jobbet. En dag här och en dag där.... Inga fasta tider och allt är skit och mög idag. Saken blir ju inte bättre av otrevliga människor.
Tydligen så kan man göra som man vill med oss övertaliga, vi får ju ändå betalt! Men där går dom bet, jag ger mig aldrig, men fasen vad det tar på krafterna att kriga varje dag. Jag hade mycket hellre jobbat som fasen än att ha det så här.

Jag får snart panik. Hur ska det gå med allting? Hatar att inte veta. As jobbigt att fara runt på massa nya ställen som en timvikarie (been there done that, en gång i tiden). Jobbigt att inte veta hur de jobbar på olika ställen och faktiskt jobbigt att va så satans social och trevlig dagarna igenom med folk man inte känner eller vet var man har.

Ialla fall bokat resa till Bulgarien i augusti, så in i bombens skönt att bara va och päsa!

Ändå en skit dag idag,

JA jag tycker lite synd om mig själv idag och JA jag är bitter!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man får lov att tycka synd om sig själv och vara bitter :) Puss <3

Anonym sa...

du kan få låna rymdmasken till jobbet, känner man sig som en alien så kan man ju lika gärna!!! eller ska jag ladda pickadollerna, det är kanske bättre!
keep up the good faith, det vänder snart!
Emma

mina sa...

Åh, stackars dig, det verkar inte alls roligt det där. Men som sagt, du får ta och fytta hit till mig, du kan bo på min soffa och jobba på äldreomsorgen nere i parken :)
Kram