fredag 25 juli 2008

Mysdag!

Idag har varit en toppen dag, super mysig. Och det fina vädret hjälpte ju till en hel del. Gick upp i morse och gick till gymmet, tränade som tusan och slog ett par rekord =). Hem och pysslade lite och sen ner på stan och fyndade lite. Mötte upp med N&M, lunchade och sen gick vi ner till Hembyggdsparkens cafe och fikade och spelade yatzy ett par timmar, trevligt.
Tog sen tåget till Tyringe och vandrade ut i skogen. Hur skönt som helst att gå runt i skogen själv och lyssna och lukta på sommaren. Hittade en del svamp, finns det svamp i skogen så hittar jag den! Men eftersom jag är världens bästa stora syster så gav jag svampen till lilla systra min. Så jag får va utan nattmackan denna gången.
När jag kom tillbaka hade mor och far dukat upp med grill mat, mmmmmmm!

Imorgon bär det av till stranden.

Inga kommentarer: