söndag 6 juli 2008

Lite up 2 date

Detta har hänt....

Begravningen gick bra, men oj va jobbigt det va. Hemskt att se andra så ledsna och hjärtskärande att höra det. Samtidigt var det skönt att gå på begravningen, kändes som ett sista förväl. Jobbigt blev det dagen efter också, synd att endel inte förstår sig på respekt!

I fredags och lördags var det playan som gällde så nu har man lite sommar färg igen, härligt.

I går kväll var vi en sväng på Krs dagarna, trevligt värre. Idag har jag jobbat, mindre trevligt. Men jag kom hem till ett välstädat hem, tack underbaraste syster yster min.

Imorgon ska jag till Växjö och hjälpa J att flytta, sen drar vi upp till Göteborg och förhoppningsvis äter vi kvällsmat med H, plutte! J,P och H saknar jag massor, så synd att vi ses så sällan, alla fyra har inte träffats på länge, väldigt trisst tycker jag.

Over and out 4 now

Inga kommentarer: